divendres, 24 d’agost del 2012

El coratge de Samia

Tots som Samia Iussuf Omar en potència, una noia pobre i somiadora, que es va creure la gran mentida dels Jocs Olímpics, va veure i viure el món de l'abundància que ella ni en somnis podia creure que existia durant 15 dies, i desprès bitllet... i cap a casa , a enfonsar-se en el pou de misèria que havia deixat enrere. Quina crueltat. Quina ignomínia, quina poca-vergonya.

Normal que pensés que aquí al 1ª món nadem en la abundància, que tots els dies són Jocs Olímpics, ella només va veure aquesta part.
Normal que volgués venir a tota costa, ella creia que havia trobat un paradís i volia tornar i quedar-s'hi, però ella no sabia que l'havien mentit, que el 1ª món es un pou de merda que un dia o altre ens explotarà a la cara, que no sempre són Jocs Olímpics, i que, no sabia que moriria ofegada al mig del mar per una mentida inventada pels de "dalt"...sempre per ells...

Nosaltres sabem qui són , com treballen, que fan, on viuen...els de "dalt".
Ho tenim més fàcil que Samia, perquè nosaltres vivim en la gran mentida, i naveguem en ella cada dia. Som partíceps, i...podem destruirla.

Si només tinguèssim una mínima part del coratge que va tenir ella, els de "dalt" tremolarien de por, perquè tindrien les hores comptades.

Jo no vull ser còmplice de més morts com la d'aquesta jove somalí. I tu?
Jo estic fart que em manin els de dalt i el seu capital. I tu?

Jo no sóc un esclau, jo sóc un home lliure, així em van educar, i així viure i moriré.

I tu?
entrar-clandestinament-europa.html
 
Aka, membre de la secció sindical CNT-ACASERVI
 
SaluT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada